neděle 20. června 2010

Květinový víkend a milá návštěva











Tento víkend jsem si moc užila.
Jednak jsem ve čtvrtek úspěšně odstátnicovala na VŠ a čeká mě červený diplom a také u nás krásně svítilo sluníčko. Využila jsem toho a věnovala se kytičkám v našem domě a konečně jsem osázela truhlíky a ozdobila okna.
Navíc v neděli k nám přijela moc milá návštěva a obdarovala mě úžasnou a překrásnou hortenzií. Vyberu jí čestné místo na zahrádce a snad nám bude dlouhá léta dělat radost.








9 komentářů:

  1. Tak to moc gratuluji!! To jsou ty kytičky moc zasloužené...krásně si to užijte! Hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Pavli, moc gratuluji k ukončení studia, fotečky jsou krásné. Pěkný den. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. PAVLI ,TAK TO JE RADOSTI .MOC VÁM BLAHOPŘEJI .
    MÉ POKUSY DOSTAT SE NA VŠ JSOU ZATÍM MARNÉ ,TAK SNAD ...
    FOTEČKY MOC HEZKÉ .HORTENZII MÁM TAKÉ KOUPENOU, ZATÍM PĚKNĚ KVETE .
    MĚJTE HEZKÝ CELÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, přijmi velké blahopřání, já ve svém věku jsem teprve na začátku. Jinak fotky s kytkama jsou moc hezké.
    Příjemný týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Pavli,
    mooc gratuluji!!!
    fotečky jsou moc krásné!
    pěkný den Pet

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Pavli, děkuji Ti za Tvé milé návštěvy na mém blogu a jak jinak než móóc gratuluji a chválím, krásnou výzdobu máš, jsi holka šikovná :o)
    Hezký večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milé návštěvnice:-), děkuji vám moc za přání k ukončení studia, moc to potěší. Děkuji také za vaše moc milé komentáře které mi tu necháváte při vašich návštěvách.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Pavli, gratuluji ti k ukonceni studia!! Krasne sis vse nazdobila. Mooc se mi libi ta korunka se svickou.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Pavli, tak super, už máš tu řeholi za sebou. Moc mě potěšilo, že jsem ti byla milou návštěvou, jsi zlatá, jsem ráda, že jsem k vám mohla konečně zavítat a pokochat se tou nádherou, kterou jsi doma vytvořila. Doufám, že se zase brzo uvidíme.
    Pa
    Petra

    OdpovědětVymazat