úterý 13. dubna 2010

Krásné jaro.....




.....kéž by už pořádně začalo.....u nás jen prší a prší.....tak posílám aspoň zbytek Velikonoc a ptáčky pro radost, snad nám to jaro již přivolají.

9 komentářů:

  1. Moooc zdravím Pavli.Krásná fotečka a s dovolením si vás přidám do oblíbených.Mějte se krásně a snad to sluníčko už vykoukne,protože tady u nás taky jen prší a prší a krásné jaro je pořád v nedohlednu.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Pavli,
    moc pěkné fotečky....
    Doufám,že nám ptáčci to jaro plné sluníčka přivolají :-)...
    krásný večer
    Pet

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, taky jsem tady v blogovani celkem nova a tak te vitam. Preji hodne stesti a inspirace pri psani, foceni a dekorovani. At se dari! Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnou neděli Pavlo,

    také mám blog krátce a s dovolením si Vás přidám mezi oblíbené a budu se těšit na Vaše příspěvky.

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji hezkou neděli Pavlí, ptáčci jsou krásní a písmenka též.. moc ráda bych Vám touto cestou předala toto ocenění, máte ho u mě :-)
    Hezký večer. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  6. Párádní dekorace, ptáčkové jsou super přeji krásný týden snad plný sluníčka Ilča

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, dekorace jsou úžasné, přidala jsem si tě na svůj blog. Hezký den. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. KRÁSNÝ VEČER PAVLÍNKO I JÁ JSEM ZDE TEPRVE 2 DNY A POMALU SE ROZKOUKÁVÁM.TĚŠÍM SE NA DALŠÍ FOTEČKY OD VÁS KRÁSNÝ VEČER.***PŘIDALA JSEM SI VÁS NA SVŮJ BLOG***

    OdpovědětVymazat
  9. čauky Pavli máš u mě na stránce ocenění je mou poviností ti to napsat moc tomu ještě nerozumím tak snad se to brzy doučím papa ILča

    OdpovědětVymazat