středa 7. dubna 2010

Můj první....


Dnes mě to krásné jarní sluníčko inspirovalo k založení vlastního blogu o kterém již dlouho sním. Tak snad mi to s vámi půjde.

Naše bydlení je můj velký koníček.

Tímto vás vítám a snad se vám u nás bude líbit.

9 komentářů:

  1. Milá Pavli,
    moc ráda tě tu vidím a vítám tě :-)
    Už se těším na fotečky tvého krásného bydleníčka:-)
    Děkuji za návštěvu mého blogu:-)
    přeji ti krásný večer Pet

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko moje milá už se moc těším na fotky z Vašeho domečku a rodinky měj se krásně Ilča

    OdpovědětVymazat
  3. Milé holky, moc díky za vaše příspěvky. A těším se že se tu budeme všechny společně setkávat :-)
    Krásný den, Pavla

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééééééééé, Pavlínka, moje stálá zákaznice, jedna z nejmilejších :o)))))))
    Musím přiznat, že jsem ráda, že jste se odvážila sem za námi přijít ... Musím přiznat, že já jsem tady moooooooooc spokojená :o)
    Přeji krásné sluníčkové dny :o)

    Vlaďka

    PS: ... srdíčko se vám tam krásně hodí, jsem ráda, že se líbí :o))))))))))

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Pavlo,taky tě vítám mezi nás blogerky :-)a už se také těším na fotečky
    hezký víkend
    Zdraví jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji dobrý den paní Pavlo. Také bych Vás zde chtěla přivítat mezi námi. Ať se Vám tu moc líbí!!
    Hezký víkend
    Zdraví Kristýna

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Pavlo, také se připojuji a vítám Vás :-)
    Těším se na fotečky. Okřídlené srdíčko od Harcovnice je krásné :-)
    Krásný večer
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  8. Pavlínko krása a moc ti to jde,jdu si tě dát do sledovaných a jukni ke mě na blog máš u mne také ocenění!Michaela

    OdpovědětVymazat